سايت هاى شبكه هاى اجتماعى در اينترنت ثابت كرده اند كه در ميان كاربران و آگهى دهندگان از محبوبيت بالايى برخوردارند. سايت هايى مانند ماى اسپيس ، فيس بوك ، لينكدين ، يوتوب ، ديگ و توئيتر به كاربران اجازه مى دهند تا در معادل بر خط مراكز  خريد به " وقت گذرانى " بپردازند. بيشتر كاربران نوجوانان و جوانانى هستند كه اين سايت ها را براى تبادل پيام ها ، عكس ها ، موسيقى و بلاگ ها استفاده مى كنند. بزرگ ترين اين سايت ها فيس بوك است ، كه ادعا مى كند بيش از ٣٠٠ ميليون كاربر ( ٢٠١١) فعال دارد. ماى اسپيس ، كه با مبلغ ٥٨٠ ميليون دلار در ٢٠٠٥ به تملك نيوز كورپ درآمد ، بيش از ١٢٥ كاربر فعال دارد. ساير سايت ها مانند لينكدين ، ( ٥٠ ميليون كاربر ) و توئيتر ( ١٨ ميليون كاربر ) نيز مشغول و سودآور هستند.

برای مطالعه کامل متن اینجا کلیک نمایید.

 Marketing Iran Talent

بازاریابی و فروش

منبع : بازاریابی و فروش |هدف گيرى مصرف كنندگان از طريق شبكه هاى اجتماعى برخط
برچسب ها : سايت ,ميليون ,كاربر ,كاربران ,ميليون كاربر ,فعال دارد